بپا

بپا

Bepa
بپا

بپا

Bepa

دانلود مجموعه 450 شکلک متحرک بسیار زیبا و منحصر به فرد (gif)


مجموعه 450 شکلک متحرک بسیار زیبا و منحصر به فرد (gif)

مجموعه ما 450 شکلک متحرک بسیار زیبا و منحصر به فرد جمع آوری کرده ایم که مناسب طراحان وب و شبکه های اجتماعی و چت روم ها نیز می باشد

دانلود مجموعه 450 شکلک متحرک بسیار زیبا و منحصر به فرد (gif)

شکلک یاهو
شکلک متحرک
شکلک جی آی اف
دسته بندی فایل های گرافیکی
فرمت فایل zip
حجم فایل 9740 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 450

در این مجموعه ما 450 شکلک متحرک بسیار زیبا و منحصر به فرد جمع آوری کرده ایم که مناسب طراحان وب و شبکه های اجتماعی و چت روم ها نیز می باشد.

 دسته بندی : عمومی و آزاد - گوناگون
موضوع : مجموعه 450 شکلک متحرک بسیار زیبا و منحصر به فرد (gif)
فرمت : GIF
حجم : 9.50 MB

دانلود مجموعه 450 شکلک متحرک بسیار زیبا و منحصر به فرد (gif)

دانلود پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن


پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن

پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن در 47 صفحه ورد قابل ویرایش(جداول pdf)

دانلود پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن

پروژه کارافرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن
طرح توجیهی تولید آبپاش متحرک برای چمن
کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن
دانلود پروژه تولید آبپاش متحرک برای چمن
دانلود کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن
طرح توجیه فنی تولید آبپاش متحرک برای چمن
توجیه اقتصادی تولید آبپاش متحرک برای چمن
تولید آبپاش متحرک برای چمن
تولید
 آبپاش
 متحرک 
چمن
دسته بندی کشاورزی و زراعت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1235 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن در 47 صفحه ورد قابل ویرایش


فهرست مطالب

عنوان                                                                            شماره صفحه

خلاصه طرح :............................................................................................................................................................. 4

فصل اول..................................................................................................................................................................... 5

کلیات.......................................................................................................................................................................... 5

مقدمه :........................................................................................................................................................................ 6

نام کامل طرح و محل اجرای آن :.............................................................................................................................. 6

محل اجرا :.................................................................................................................................................................. 6

مشخصات متقاضیان :................................................................................................................................................. 7

دلایل انتخاب طرح :................................................................................................................................................... 7

وضعیت و میزان اشتغالزایی :..................................................................................................................................... 7

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :................................................................................................................................. 8

نام و کد محصولات.................................................................................................................................................... 8

شرایط واردات............................................................................................................................................................ 8

بررسی و ارائه استاندارد ملی..................................................................................................................................... 9

بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت داخلی و جهانی محصول.................................................................. 9

توضیح موارد مصرف و کاربرد................................................................................................................................ 10

بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر محصول......................................................................... 12

کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول............................................................................................ 13

شرایط صادرات........................................................................................................................................................ 13

وضعیت عرضه و تقاضا............................................................................................................................................ 14

بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید.............................................................................................................. 14

بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه در دست اجرا.................................................................... 14

بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم.................................................................................................. 15

بررسی روند مصرف از آغاز برنامه......................................................................................................................... 15

بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم................................................................................................ 16

بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم.......................................................................... 17

تشریح فرایند منتخب............................................................................................................................................... 21

?-  سر شلنگی پلاستیکی........................................................................................................................................ 21

?- مجموعه پایه و زانویی چدنی.............................................................................................................................. 22

? - مجموعه آب پاش.............................................................................................................................................. 22

پایه فواره :................................................................................................................................................................ 23

مهره آجدار:............................................................................................................................................................. 23

پایه گردان:................................................................................................................................................................ 23

لوله فواره  ............................................................................................................................................................ 23

درپوش لوله فواره..................................................................................................................................................... 24

مونتاژ مجموعه......................................................................................................................................................... 24

4 - تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم............................................................................................ 24

مجوز های قانونی :................................................................................................................................................... 25

شرایط عمومی متقاضیان ( اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی ) دریافت جواز تاسیس......................................... 25

1-   اشخاص حقیقی............................................................................................................................................... 25

2-   اشخاص حقوقی.............................................................................................................................................. 26

مدارک مورد نیاز:..................................................................................................................................................... 26

اصلاحیه جواز تاسیس :........................................................................................................................................... 26

تعریف:...................................................................................................................................................................... 27

صدور پروانه بهره برداری :..................................................................................................................................... 27

مراحل صدور توسعه طرح :..................................................................................................................................... 28

فصل دوم.................................................................................................................................................................. 29

روش انجام کار......................................................................................................................................................... 29

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :........................................................................................... 30

فهرست نیروی انسانی مورد نیاز :........................................................................................................................... 30

بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی طرح....................................................................................................... 31

میزان مواد اولیه مورد نیاز و محل تامین آن............................................................................................................ 31

پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح................................................................................................................ 32

- حاشیه دریای خزر:............................................................................................................................................... 32

- استانهای غربی کشور:........................................................................................................................................... 33

بررسی و تعیین میزان تامین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی.................................................... 33

-آب.......................................................................................................................................................................... 33

- برق........................................................................................................................................................................ 34

الف ( برق مورد نیاز خط تولید و تأسیسات........................................................................................................... 34

ب ( برق روشنایی ساختما نها و محوطه................................................................................................................. 35

تأسیسات سوخت رسانی......................................................................................................................................... 35

وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی............................................................................................................. 36

حمایت تعرفه گمرکی محصولات و ماشین آلاتو مقایسه با تعرفه های جهانی...................................................... 36

حمایت های مالی واحدهای موجود و طرح ها بانکها و شرکت های سرمایه گذار............................................... 37

علاوه بر تسهیلات مالی معافیت های مالیاتی نیز برای برخی مناطق وجود دارد که به شرح زیر می باشد:........ 38

فصل سوم................................................................................................................................................................. 39

امور مالی طرح......................................................................................................................................................... 39

سرمایه گذاری ثابت طرح :...................................................................................................................................... 40

خرید دفتر کار :........................................................................................................................................................ 40

هزینه زمین :............................................................................................................................................................. 40

هزینه محوطه سازی :............................................................................................................................................... 41

هزینه ساختمان سازی :............................................................................................................................................ 41

هزینه ماشین آلات و تجهیزات :.............................................................................................................................. 42

هزینه تاسیسات و تجهیزات عمومی :...................................................................................................................... 42

هزینه انشعاب ها :.................................................................................................................................................... 43

وسایل اداری و خدماتی........................................................................................................................................... 43

وسایل نقلیه............................................................................................................................................................... 43

هزینه های قبل از بهره برداری................................................................................................................................ 44

هزینه سرمایه گذاری ثابت :..................................................................................................................................... 44

فصل چهارم.............................................................................................................................................................. 45

جمع بندی – نتیجه گیری و پیشنهادات.................................................................................................................. 45

نتایج حاصله از اجرای طرح :.................................................................................................................................. 46

 


خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی کارگاه تولید آبپاش متحرک برای چمن پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

 

مقدمه :

به سبب کمبود آب برای مصارف کشاورزی و باغبانی که در اکثر نقاط ایران مشهود می باشد، در سالهای آتی استفاده از روش های خاص آبیاری امری اجتناب ناپذیر خواهد بود. در این رابطه روشهای آبیاری میکرو و یا اصطلاحا آبیاری با مقدار کم از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.

آبیاری قطره ای، بارانی و روش های مشابه آن همه گام هایی در این راستا هستند تا مصرف آب را تا حد ممکن کاهش دهند . پیچیدگی هایی که در رابطه با طراحی و راهبری اینگونه سیستم ها وجود دارد، کاربرد مستقیم آن را برای کشاورزان و باغداران مشکل می سازد و طبیعی است که علاوه بر این مطلب، حجم سرمایه گذاری نیز عامل دیگری است که استفاده از این روش ها را برای عموم مردم غیرممکن میسازد. آبپاش متحرک برای چمن وسیله ای است ساده، با کاربردی ساده و قیمتی مناسب که ضمن دارا بودن قسمتی از ویژگی های روشهای نوین آبیاری، معایب مربوط به سرمایه گذاری و هزینه های تعمیراتی را دارا نمی باشد.

 

نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید  آبپاش متحرک برای چمن

 

محل اجرا :

 

 

مشخصات متقاضیان :

نام
    

نام خانوادگی
    

مدرک تحصیلی
    

تلفن

 
    

 
    

 
    

 

 

دلایل انتخاب طرح :

امروزه در کشور ما به دلیل رونق صنعت، ساخت انواع کالای مصرفی و نهایی نیز با رشد روز افزونی روبرو است. به دلیل تولید اکثر پلاستیک های پر مصرف در داخل کشور امکان تولید محصولات نهایی از این موارد فراهم شده است.

به نظر می رسد که با توجه به ضرورت عرفی استفاده از چنین وسیله ای و لزوم اهمیت به فضای سبز و محیط پاک که یادگاری برای نسل آینده است و لزوم حفاظت از آب به عنوان نعمتی الهی و با اهمیت میتوان به برپایی واحدی برای تولید آبپاش متحرک برای چمن که از هدر رفتن آب، این سرمایه ملی بدون جایگزین ممانعت میکند، مبادرت ورزید.

 

وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 25 نفر میباشد .

 

 

 

 

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

نام و کد محصولات

محصول بررسی شده در این طرح آبپاش متحرک برای چمن با کد شناسایی کالا  ???????? می باشد. بر اساس سیستم طبقه بندی آیسیک، عدد ?? مربوط به ساخت ماشین آلات و تجهیزات ، ???? مربوط به ساخت ماشین آلات کشاورزی و جنگل داری و ???????? شامل آب پاش متحرک می باشد.

 شماره تعرفه گمرکی ???? می باشد که شامل وسایل مکانیکی برای / تعرفه گمرکی برای آبپاش متحرک برای چمن ، ?? افشاندن، پراکندن و پاشیدن به صورت ذرات ریز مواد آبگون یا پودر برای کشاورزی یا باغبانی و گل کاری است.

 

شرایط واردات

حقوق ورودی برای آبپاش متحرک برای چمن برابر ?? % می باشد. حقوق پایه طبق ماده ) ?( قانون اصلاح موادی از قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، شامل حقوق گمرکی، مالیات، حق ثب ت سفارش کالا، انواع عوارض و سایر وجوه دریافتی از کالاهای وارداتی می باشد و معادل ?% ارزش گمرکی کالاها تعیین می شود. به مجموع این دریافتی

و سود بازرگانی که طبق قوانین مربوطه توسط هیات وزیران تعیین می شود، حقوق ورودی اطلاق می شود.

 

بررسی و ارائه استاندارد ملی

تاکنون هیچگونه استاندارد ملی در رابطه با انواع آبپاش متحرک برای چمن تدوین نشده است. اما برای انواع آبپاش ها استانداردهای ملی زیر موجود است.

بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم

???? از کشور صادر میگردد. میزان صادرات در جدول ? نشان / آبپاش متحرک برای چمن با تعرفة ?? داده شده است . این تعرفه شامل س ایر تجه یزات کشاورز ی بر ای پاشیدن مواد آبگون یا پودر ی نیز میباشد و در نتیجه صادرات صورت گرفته تحت این تعرفه شامل آبپاش متحرک برای چمن نمی باشد.

 

بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم

بازار هدف به بازاری گویند که خارج از مرزهای یک کشور قرار داشته ولی هنوز به فعلیت نرسیده است، اما در صورت تدوین استراتژی صحیح بازار شناسی و بازاریابی بین المللی میتوان در آن بازارها نفوذ نمود.

امروزه که عرضه کالاها در بازارهای صادراتی در سطوح انبوهی صورت می گیرد، شناسایی و تعیین بازارهای هدف صادراتی و مشتریان خاص در بازارهای مذکور از اهمیت ویژه ای برخوردار است . امروزه به جهت آنکه شمار عرضه کنندگان کالاها و خدمات مشابه بسیار زیاد شده است، این امکان برای مشتریان فراهم شده که بتوانند کالاهای مورد نظر خویش را از میان انبوهی از کالاهای عرضه شده انتخاب نمایند . از این حیث صادر کنندگان در رقابتی شدید قرار گرفته اند و هر یک که بازاریابی مطلوب تری داشته باشند ، در واقع برنده خواهند شد. بر اساس نظریه های نوین تجارت بین الملل یکی از مراحل توسعة بازارهای صادراتی، مطالعه و تعیین راه های دسترسی به بازارهای هدف صادراتی است.

پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح

در مورد مسئله مکان یابی احداث واحد و یا طرح، مدلها و روشهای متعددی وجود دارد که پارامترهای بسیار مهم، اساسی و مؤثر در دستیابی به محل مناسب اجرای طرح دخالت می کنند. از مهمترین پارامترهای موجود در این رابطه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1-    نیروی انسانی )جمعیت کاری و اداری مورد نیاز جهت ایجاد اشتغال(

2- قیمت زمین )ارزانی زمین و دستیابی به مساحت زیاد و قابل تامین(

3- معافیت مالیاتی )جهت افزایش میزان سوددهی طرح(

4- دستیابی به منابع تامین مواد اولیه اصلی

5- دسترسی به پایگاههای جهانی )جهت صادرات محصول و واردات مواد مورد نیاز(

6- امکان تامین موارد تاسیساتی همچون برق و سوخت مورد نیاز

با توجه به فرایند تولید، مکان خاصی با مشخص ه های ویژه برای اجرای طرح در مراجع توصیه نشده است. لذا اجرای طرح در دیگر مناطق محروم به علت معافیت مالیاتی ده ساله توصیه می شود . در این پروژه چند منطقه برای احداث این واحد در نظر گرفته شده است.

 

- حاشیه دریای خزر:

احداث واحد در این مناطق به جهت نزدیک بودن به بازار صادراتی آسیای میانه و کشورهای حاشیه دریای خزر دارای مزیت نسبی است.

 

 

 

- استانهای غربی کشور:

احداث و احد در استانهای کردستان ، ایلام، چهار محال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد ، به دلیل ایجاد اشتغال در این مناطق و نزدیک بودن به بازار صادراتی کشور عراق و ترکیه دارای مزیت نسبی است.

 

بررسی و تعیین میزان تامین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی

در یک واحد تولیدی، علاوه بر مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید محصول، تاسیساتی جهت راه اندازی تجهیزات و ماشین آلات موجود نیز مورد نیاز می باشد. این قبیل ملزومات که تحت عنوان یوتیلیتی نیز شناخته می شوند عبارتند از: برق، آب، بخار، گاز خنثی و گاز طبیعی. در این قسمت، میزان مصرف هر یک از این اجزاء مورد نیاز به تفکیک جزء فرایندی )مورد نیاز تجهیزات تولیدی( و جزء غیر فرایندی )مصارف تاسیساتی و عمومی ( مشخص می شود.

دانلود پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن

دانلود ترجمه مقاله مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing


ترجمه مقاله مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing

مسیریابی ویژه متحرک هندسی مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing

دانلود ترجمه مقاله مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing

مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل docx
حجم فایل 227 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing

مسیریابی ویژه (Ad-hoc) متحرک هندسی بهینه ویژه)

خلاصه :

در این مقاله ما اطلاعاتی را در مورد AFR برای شما بیان می کنیم . AFR یک وسیله متحرک هندسی جدید است که الگوریتم را مسیر یابی می کنیم  الگوریتم بطور کامل توزیع شده است (پراکنده شده است) گره ها باید فقط با همسایه های مستقیم شان که در محدوده انتقال آنها قرار دارند در تماس بوده و ارتتباط برقرار کنند ما نشان می دهیم که اگر بهترین مسیر AFR است که هزینه ای به مقدار C دارد ، ترمینال هایی که ارزشی به اندازه O (c2) دارند بدترین مورد می باشند AFR یک الگوریتم rst با هزینه است که بوسیله عملکرد یک مسیر بهینه و مطلوب محدود شده است.

ما همچنین با نشان دادن این موضوع که هر الگوریتم مسیریابی مهندسی بدترین ارزش و هزینه را دارد  یعنی (c2) یک محدوده زیرین محکم و استواری را ارائه می دهیم بنابراین AFR کاملا مطلوب و بهینه است ما یک الگوریتم غیر هندسی را ارائه می دهیم که با محدوده (مرز- حدود ) زیرین هم مطابقت دارد اما مقداری حافظه در هر گره نیاز دارد این مطلب باعث بوجود آمدن یک تجارت وسوسه گر بین هندسه و حافظه می گردد.

-         طبقه بندیها و توصیفهای موضوعات:

F.2.2 ( تجزیه و تحلیل الگوریتم ها و مشکلات پیچیده ) الگوریتم های غیر عددی و مشکلات و مسائل آن .

مسائل هندسی و محاسبات . مسیر یابی و طرح C.22.2 .(شبکه های ارتباطی کامپیوتر ): پروتکل های شبکه ای (شبکه ) پروتکل های مسیر یابی 

 

ABSTRACT
In this paper we present AFR, a new geometric mobile adhoc
routing algorithm. The algorithm is completely distributed;
nodes need to communicate only with direct neighbors
in their transmission range. We show that if a best
route has cost c, AFR nds a route and terminates with
cost O(c2) in the worst case. AFR is the rst algorithm
with cost bounded by a function of the optimal route. We
also give a tight lower bound by showing that any geometric
routing algorithm has worst-case cost 
(c2). Thus AFR is
asymptotically optimal. We give a non-geometric algorithm
that also matches the lower bound, but needs some memory
at each node. This establishes an intriguing trade-o
between geometry and memory

ABSTRACTIn this paper we present AFR, a new geometric mobile adhocrouting algorithm. The algorithm is completely distributed;nodes need to communicate only with direct neighborsin their transmission range. We show that if a bestroute has cost c, AFR nds a route and terminates withcost O(c2) in the worst case. AFR is the rst algorithmwith cost bounded by a function of the optimal route. Wealso give a tight lower bound by showing that any geometricrouting algorithm has worst-case cost (c2). Thus AFR isasymptotically optimal. We give a non-geometric algorithmthat also matches the lower bound, but needs some memoryat each node. This establishes an intriguing trade-o between geometry and memory

ABSTRACTIn this paper we present AFR, a new geometric mobile adhocrouting algorithm. The algorithm is completely distributed;nodes need to communicate only with direct neighborsin their transmission range. We show that if a bestroute has cost c, AFR nds a route and terminates withcost O(c2) in the worst case. AFR is the rst algorithmwith cost bounded by a function of the optimal route. Wealso give a tight lower bound by showing that any geometricrouting algorithm has worst-case cost (c2). Thus AFR isasymptotically optimal. We give a non-geometric algorithmthat also matches the lower bound, but needs some memoryat each node. This establishes an intriguing trade-obetween geometry and memory

دانلود ترجمه مقاله مسیریابی ویژه متحرک هندسی Asymptotically Optimal Geometric Mobile AdHoc Routing

دانلود گرافیـک متحـرک


گرافیـک متحـرک

طراحى گرافیک در واقع اصطلاحى است عام براى حرفه‌اىمتشکل از طراحى حروف، تصویرسازی، عکاسى و چاپ به‌منظور ارائه اطلاعات یا آموزشایناصطلاح را اولین بار ویلیام ادیسون دیگینز در سال ۱۹۲۲ بکار بردبا این همه فقط پساز جنگ جهانى دوم بود که کاربرد آن رایج شد

دانلود گرافیـک متحـرک

گرافیـک متحـرک
گرافیک
هنر گرافیک
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 1205 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64

طراحى گرافیک در واقع اصطلاحى است عام براى حرفه‌اى متشکل از طراحى حروف، تصویرسازی، عکاسى و چاپ به‌منظور ارائه اطلاعات یا آموزش.ایناصطلاح را اولین بار ویلیام ادیسون دیگینز در سال ۱۹۲۲ بکار برد.با این همه فقط پساز جنگ جهانى دوم بود که کاربرد آن رایج شد.

ارتباط بصرى در مفهوم وسیع آنتاریخ طولانى مدتى دارد.زمانى که انسان اولیه براى یافتن غذا به شکار مى‌رفت و جاىپاى حیوانى را بر روى گِل مى‌دید، در واقع نوعى نشانهٔ بصرى را مشاهده مى‌کرد.اثرگرافیکى مى‌تواند نشانه باشد، مانند حروف الفبا؛ یا یک نظام نشانه‌اى دیگر را شکلدهد؛ مانند علائم جاده‌ای.علائم گرافیکى در کنار هم تشکیل تصویر مى‌دهد.طراحىگرافیک در یک معنا حرفهٔ انتخاب یا ساخت علائم و آرایش آنها بر یک سطح براى انتقالیک ایده است.گرافیک هنرى است که ترسیم کردن و نگاشتن عناصر اصلى آن‌را تشکیل مى‌دهند.

فهرست مطالب

طراحی گرافیک چیست؟............................................................................ 1

مفهوم کلی هنر گرافیک.............................................................................. 4

تصویر و نوشته............................................................................................. 6

آغاز پدیده تبلیغات...................................................................................... 8

زبان نوشتاری و تعلیم مذهبی....................................................................... 12

تاریخچة تبلیغات بازرگانی.......................................................................... 14

مقدمه......................................................................................................... 15

نخستین تبلیغ گران...................................................................................... 17

چشم انداز پیشۀ طراحی.............................................................................. 24

مفهوم های طراحی جدید........................................................................... 29

گرافیک تلویزیونی..................................................................................... 48

انواع گرافیک کامپیوتری............................................................................ 60

منابع........................................................................................................... 61

 

دانلود گرافیـک متحـرک

دانلود هوشمند سازی اسباب بازی متحرک با هدف حرکت درهزار تو


هوشمند سازی اسباب بازی متحرک با هدف حرکت درهزار تو

در عصر حاضر دانش رباتیک در تمام شئون زندگی انسان جایگاه ویژه ای یافته است و در کاربرد های مختلف و متنوع از جمله در صنعت، پزشکی، جنگ افزارهای نظامی، عملیات امدادرسانی، مسیریابی و به کار می رود

دانلود هوشمند سازی اسباب بازی متحرک با هدف حرکت درهزار تو

هوشمند سازی
 اسباب بازی متحرک 
حرکت درهزار تو
ربات موش هوشمند
 حسگر مادون قرمز
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 5573 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 98

در عصر حاضر دانش رباتیک در تمام شئون زندگی انسان جایگاه ویژه ای یافته است و در کاربرد های مختلف و متنوع از جمله در صنعت، پزشکی، جنگ افزارهای نظامی، عملیات امدادرسانی، مسیریابی و ... به کار می رود. ه دف از این پروژه استفاده از دانش رباتیک جهت پیاده سازی و اجرای طرح رباتی با قابلیت حرکت و مسیر یابی در ماز و یا اصطلاحا هزارتو با استفاده از یک اسباب بازی ابداعی (که مخصوص حرکت در هزارتو ساخته شده است) به عنو ان چهارچوب مکانیکی میباشد.

بدین منظور اسباب بازی ذکر شده به مجموعه ای از حسگرها و سوئیچ ها و همچنین بخشی به عنوان واحد پردازش و کنترل (ریزپردازنده) تجهیز شده است. به علاوه این ربات طوری طراحی شده است که با تعویض بخش حسگرهای آن طبقۀ میانی) عملکردی کاملا متفاوت داشته باشد و به عنوان مثال به ربات نوریاب تبدیل شود.

. IR واژه های کلیدی: ربات موش هوشمند، حسگر مادون قرمز

فهرست مطالب

چکیده1

فصل اول-مقدمه. 2

1-1 کلیات و معرفی پروژه2

هدف پروژه و بخشهای نسخه حاضر2-1. 3

[ فصل دوم- تاریخچۀ رباتهای موش هوشمند و ماز [ ١. 4

انواع ماز و حرکت در آنها:10

مازهای حیرت آور 10 و مازهای آشوبنا ک 11. 12

3-3مراحل مسیر یابی و نقش ربات موش هوشمند. 12

فصل چهارم- قابلیتهای ربات موش هوشمند و پیاده سازی آنها13

. روشهای تعیین موقعیت نسبی1-1-4. 14

تکنیک راهبری اینرسی:16

. روشهای تعیین موقعیت مطلق2-1-4. 16

تکنیک تشخیص علائم (مصنوعی یا طبیعی). 17

تشخیص موانع2-3. 18

حسگرهای متکی به لیزر: در این بخش، محصولات.. 20

4-4 طراحی مسیر 28 حرکت در ماز. 21

خودمختاری 29. 22

فصل پنجم- طرح کلی ربات.. 22

[ 1-5-واحد کنترل و پردازش [ ۵. 22

5-1-1-ساختار پردازنده ربات.. 24

Reset -2-1-5 کنترل وقفه ها و. 25

زمان پاسخ به وقفه-3-1-5. 26

و تنظیمات آن Clock سیستم -4-1-5. 28

Counter/Timer اسیلاتور-5-1-5. 29

مدیریت توان و مدهای خواب 32-6-1-5. 30

کاهش مصرف توان -7-1-5. 33

عملگرها 3-5. 35

نرم افزار کنترلی ربات 4-5. 36

علائم 362-2-6 .39

3-6 منابع تغذیه. 39

4-6 ساختار 37 مکانیکی ربات.. 39

فصل هفتم – نرم افزار. 44

نرم افزار ربات -1-7. 44

تعریف مسئله -:١ -١-٧. 45

مشخص کردن نیازمندیهای خاص - ٢-١-٧. 45

امکانات ربات موجود: - ٣-١-٧. 45

تحقیق و طراحی: - ۴-١-٧. 46

١ریزپردازنده - - ۵- ١- ٧. 49

زبان برنامه نویسی - ۵-٢- ١- ٧. 50

محیط برنامه نویسی - ۵-٣- ١- ٧. 50

بخش کنترل - ۵- ١- ٧-٧. 61

ساختار برنامه - ۵-٨-١- ٧. 61

تعیین فرکانس کاری:62

الگوریتم حرکتی ربات - ٧-١-٧. 79

فصل هشتم- نتیجه گیری و گام های آینده91

دانلود هوشمند سازی اسباب بازی متحرک با هدف حرکت درهزار تو